Hlášení poruch internetu: |
733 148 856 |
Provozní doba servisní linky je od 7:00 do 22:00. |
Bezplatný servis se vztahuje pouze na řešení závad spojených s výpadkem internetu. Nevztahuje se na závady PC odběratele (zavirované PC, špatně nastavené apod.) ani na problémy s wifi routerem, který je vždy majetkem odběratele. Náklady na tyto opravy, jsou v případě zájmu o výjezd, účtovány v sazbě 250 Kč za každých započatých 30 min servisního zásahu. |
Co mám dělat, když mi přestane internet fungovat?
Zkuste to "vypnout a zapnout", tzn. na pár sekund vytáhnout ze zásuvky a zase zandat. Nejdříve wifi router, pak případně napájení od antény, která je na střeše. Pokud i tak stále nefunguje, volejte náš servis.
Internet mi jde pomalu, co mám dělat?
90% těchto závad způsobuje wifi router, který je přímo u Vás. Zkuste se proto nejdříve připojit na kabel, který do něj vede od antény nebo z chodby. Tím poznáte, zda je problém s internetem jako takovým nebo skutečně s wifi routerem.
Zpomalení způsobuje wifi router, co dál?
Wifi routery se vzájemně ruší. Může pomoci ho přeladit na jiný vysílací kanál, těch je ale omezené množství. To vyžaduje se přihlásit do administrace zařízení, pokud máte wifi router od nás, zavolejte poruchy. Řešením může být také nákup nového wifi routeru, pokud máte starší model. Aktuálně jsou na trhu tzv. duální wifi routery, které pracují i v pásmu 5,4 Ghz. To nemá tak velkou propustnost, proto se routery tolik vzájemně neruší. Nevýhodou je zase menší dosah a útlum signálu např. v částech domu či bytu. Pamatujte, že připojení přímo kabelem je vždy nejspolehlivější!
Kdy mi přijde smlouva?
První tři měsíce služby jsou zdarma na vyzkoušení, v rámci nich Vám poštou přijde smlouva. Vrátit ji musíte do data, od kdy smlouva začíná platit, pokud se rozhodnete službu využívat.
Kdy a jak mi přijde první faktura?
Fakturace probíhá k 20. dni v měsíci, tzn. pokud např. platíte od 1.9.2019, faktura je Vám zaslána kolem 20.9.2019 a to za daný měsíc. Faktury zasíláme na emailovou adresu, kterou jste uvedli při instalaci, resp. uzavření smlouvy.
Jak mám internet zaplatit?
Počkejte na první fakturu, tu zaplaťte buď jednorázově nebo zřiďte trvalý příkaz. Faktura bude mít každý měsíc jiný VS, ale to nevadí, pokud použijete na trvalý příkaz VS z jakékoliv jiné Vaší faktury, systém nám to spáruje.
Kde si mohu stáhnout fakturu a zkontrolovat vyúčtování?
V zákaznickém portálu, kde si buď vytvoříte registraci nebo se na základě údajů z libovolné faktury se jednorázově přihlásíte.
Mohu získat nějakou slevu?
Při roční platbě dopředu zaplatíte pouze 11 měsíců. O roční platbu požádejte emailem. Můžete získat 3 měsíce zdarma za každého uživatele, kterého doporučíte. Více o akci Doporuč a neplať.
Jakou mám rychlost internetu a co to znamená agregace?
Aktuální tarif internetu máte na každé své faktuře. Podívat se můžete z místa připojení i na adresu monitor.omegaplus.cz, kde jsou údaje a grafy monitorující Vaše připojení. Agregace je počet lidí ve skupině, kteří sdílí inzerovanou rychlost. Ta je uvedena jako maximální a reálná rychlost se odvíjí od momentálního zatížení všech, kteří v dané skupině jsou.
Jak mohu dát výpověď internetu?
Výpověď musíte dát písemně, ale stačí formou emailu. Uveďte jen kdo jste, ať vás můžeme identifikovat. Výpovědní lhůta je vždy do konce měsíce, tedy připojení je ukončeno poslední den v měsíci. Můžete nám také zaslat tento formulář. Budeme rádi, když u výpovědi uvedete její důvod, abychom měli na naše služby zpětnou vazbu.